Foydali manbalarKutubxona“Korzinka” marketing direktori Malik Karimov tavsiya qilgan 5ta kitob va uchinchisi

“Korzinka” marketing direktori Malik Karimov tavsiya qilgan 5ta kitob va uchinchisi

“Yaxshidan buyukka”, Jim Kollinz

Oddiy kompaniyalarning qanday qilib ajoyib darajaga yetishi haqidagi amaliy tadqiqot. Asar har qanday sohada muvaffaqiyat qozonishni istagan insonlar va tashkilotlar uchun muhim qo‘llanma hisoblanadi.

Muallif o‘z tadqiqotlariga asoslanib, yaxshi natijalardan buyuk yutuqlarga erishish uchun qanday tamoyillarni qo‘llash kerakligini sodda va aniq tilda tushuntiradi. Nafaqat korporativ boshqaruvga oid bilimlarni oshiradi, balki insoniyatning intilishlari, mas’uliyat hissi va o‘zgarishlarga bo‘lgan yondashuvini ham kengaytiradi.

Kollinzning tadqiqoti 5 yillik chuqur tahlilga asoslangan bo‘lib, u muvaffaqiyatli kompaniyalar tarixini o‘rganadi va ulardan olingan saboqlarni taqdim etadi.

Kitob hayotdagi yaxshi odatlar va yondashuvlarni yuksak darajaga olib chiqish, muvaffaqiyatli jamoa yoki tashkilot yaratish uchun samarali tamoyillarni o‘rganish, strategik qarorlar qabul qilishda foydali bo‘ladigan real misollar va tajribalar bilan tanishish imkonini beradi.

kitoblar tavsiyasi, zafar hoshimov

Foydali manbalar

So‘nggi kitoblar

“Korzinka” marketing direktori Malik Karimov tavsiya qilgan 5ta kitob va ikkinchisi

“Hech qanday murosaga o‘rin yo‘q”, Kris Voss “FBR"ning sobiq agentidan biznes va hayotda qo‘llaniladigan muzokara olib borish taktikalari. Kitob oddiy biznes kelishuvlaridan tortib, shaxsiy hayotdagi nozik vaziyatlargacha...

“Korzinka” marketing direktori Malik Karimov tavsiya qilgan 5ta kitob va birinchisi

Malik Karimov marketing va reklama sohasida 18 yillik tajribaga ega bo‘lib, sakkiz yil davomida “Korzinka” supermarketlari tarmog‘ida, undan avval besh yil davomida “Nestle” kompaniyasining O‘zbekiston va Qozog‘istondagi...

Tadbirkorlar tomonidan tavsiya etilgan kitoblar

Ro‘yxatga badiiy adabiyotlar, avtobiografiyalar va shaxsiy o‘sish hamda biznesni rivojlantirishga oid kitoblar kiritilgan. Yil davomida tadbirkorlar va top-menejerlar o‘zlarining shaxsiy hayot va bizneslariga ta’sir ko‘rsatgan hamda sevib o‘qiydigan...