Malik Karimov marketing va reklama sohasida 18 yillik tajribaga ega bo‘lib, sakkiz yil davomida “Korzinka” supermarketlari tarmog‘ida, undan avval besh yil davomida “Nestle” kompaniyasining O‘zbekiston va Qozog‘istondagi ofislarida “Nescafe” va “KitKat” brendlari menejeri sifatida ishlagan. “Tashkent Runners” yugurish hamjamiyati asoschilaridan biri hisoblanadi.
Karimovning kitoblarga bo‘lgan muhabbati 10 yoshligidanoq uyg‘ongan. O‘sha vaqtdan boshlab u badiiy kitob o‘qishga qiziqqan bo‘lib, hozirgi kunda biznes, iqtisodiyotga doir, shu bilan birga ilmiy, badiiy, biografik va psixologik kitoblarni ham mutolaa qiladi.
Mutaxassis asarlarni ko‘proq qog‘oz formatda o‘qishni yaxshi ko‘radi: “Qog‘oz kitob o‘qiganga nima yetsin, lekin afsuski vaqtim chegaralanganligi uchun 70% kitoblarni audio formatda tinglayman. Elektron kitob esa deyarli o‘qimayman”, deydi u.
“Atrof to‘la ahmoqlar”, Tomas Erikson
Samarali muloqot uchun shaxsiyat turlarini tushunish bo‘yicha qo‘llanma.
Ushbu kitobni o‘qish orqali har bir odamning o‘ziga xosligi va uning qadriyatlarini anglash, ziddiyatlarni qanday yumshatish va samarali muloqotni qanday yo‘lga qo‘yish, o‘z kommunikatsion uslubini rivojlantirib, atrofdagilar bilan ishonchli aloqalar o‘rnatish mumkin.
Shu bilan birga, kitob tadbirkorlarni o‘z jamoasini yaxshiroq boshqarish, mijozlarga moslashish va murakkab vaziyatlarni imkoniyatga aylantirish yo‘lida ilhomlantiradi.