Google Let‘s Internet Better – qidiruvni to‘g‘ri amalga oshirishni o‘rgatuvchi marketing kampaniyasini yaratdi. Bu reklama kampaniyasi Zoomerlar avlodiga qaratilgan bo‘lib, noto‘g‘ri ma’lumotlar, firibgarlar va ketfishing (Internetda aldashning bir turi) haqidagi bir qancha qisqa animatsion videolar orqali o‘rgatishi haqida Fast Company xabar bergan.
Misol uchun, videolardan birida qidiruv yordamida ijtimoiy tarmoqlarda “millionerman” deb da’vo qilgan foydalanuvchining aldovini qanday fosh etish mumkinligi, ikkinchisida shubhali ma’lumotlarni “google” orqali qanday qilib qidirib, bu soxta material ekanligini tushunish ko‘rsatilgan.
Kampaniya logotipida kamalak ranglari va sichqoncha o‘qi mavjud bo‘lib, 1980 yillarda Amerika Qo‘shma Shtatlarida ta’lim dasturlarini ilgari surish uchun foydalanilgan “Ko‘proq bilasiz” ommaviy e’lonlar seriyasiga havola qilingan.
Videolarning istehzoli sarlavhalari bor: “Kimdir hozirgina quyoshni sotib oldimi?”, “Yuzingizga shilliqqurtlarni qo‘yish kerakmi?” va boshqalar.
Reklamani joylashtirishda Google qidiruv tizimi yordamida odamlarga “aqlli internet foydalanuvchilari” bo‘lishga yordam berishni taklif qiladi. Z avlodiga undan faktlarni tekshirish va boshqa foydali ma’lumotlarni qidirish uchun foydalanish tavsiya etiladi.
Buzzersga murojaat qilish g‘oyasi Google umidsizlik tendensiyasini aniqlaganidan keyin paydo bo‘ldi: 18 yoshdan 24 yoshgacha bo‘lgan odamlarning 40 foizi TikTok yoki Instagram orqali o‘ziga kerakli ma’lumotlarni qidirishni afzal ko‘rar ekan.
Google kompaniyasining ta’kidlashicha, kampaniya “ohang, hazil va Z avlod estetikasi”ni “qiziqarli, ammo o‘zini o‘zi anglaydigan, qo‘llab-quvvatlovchi va ma’lumot beruvchi ijtimoiy reklama” bo‘lish maqsadida ishlab chiqilgan.