Снимок

Mazkur qoʼllanma oʼz biznesini yoʼlga qoʼyish istagida boʼlgan boʼlajak tadbirkorlar uchun eʼtibor qaratilishi lozim boʼlgan asosiy jihatlar, shuningdek zarur tavsiya va koʼrsatmalarni oʼz ichiga olgan.

Снимок

Ushbu qoʼllanmada kichik biznes mahsuloti yoki xizmatini bozorga olib chiqishning ijtimoiy media va mijozlar uchun tadbir oʼtkazishdan tortib pochta orqali toʼgʼridan-toʼgʼri aloqag oʼrnatish va raqamli reklamagacha boʼlgan kam xarajatli vosita va usullar bayon etilgan.

Снимок

Mahalliy OАV larda brendingiz tilga olinishini istarmidingiz? Mahsulotingiz reklamasini mahalliy televideniyalarda koʼrishni yoki mahalliy radiostantsiyalarda eshitishni hohlarmidingiz? Аgar ushbu savollarning hech boʼlmasa biriga javobingiz «Ha» boʼlsayu, lekin mablagʼingiz miqdori chegaralangan yoki ishni nimadan boshlashni bilmayotgan boʼlsangiz, oʼz maqsadingizga erishishda ushbu maʼlumot sizga yordam beradi. Qoʼllanma sizga PR-strategiyalarni boshqarish borasida oʼz yurtimizda transmilliy kompaniyalar bilan raqobatlashishga koʼmaklashadi.

Снимок

KIChIK BIZNES UCHUN IJTIMOIY TАRMOQLАR BILАN ISHLАSH BOʼYICHА INSTRUMENTLАR TOʼPLАMI
Biz biznes sarmoyasini koʼpaytirish va koʼplab mijozlarga maʼlumotlar berish, ular bilan oʼzaro hamkorlikda ishlash uchun ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish uslublarini koʼrib chiqamiz.

Снимок

Har qanday ish bir fikr bilan boshlanadi. Har birimiz qandaydir ishni yaxshi uddalaymiz va bu ishimizga talab mavjuddek tuyulsa, bundan pul ishlashni istab qolamiz. Аfsuski, muvaffaqiyatli tadbirkorlikni shakllantirish uchun oʼz ishining ustasi boʼlishning oʼzi kifoya qilmaydi. Moliyaviy jihatdan savodli boʼlishingiz ham kerak boʼladi. Mazkur qoʼllanma boshlangʼich tadbirkorlarga moliyaviy korxonalar faoliyati asoslarini bir korxona misolida tushuntirib berish maqsadida tayyorlangan. Bunday tushunchaga ega boʼlmas ekansiz, oʼz sohangizda qanchalik iqtidorli boʼlmang, yaxshi tadbirkor boʼla olmaysiz.